بیمه نوین

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

کاربران چهار خدمت الکترونیکی بانک اقتصادنوین در پایان اسفند 1393 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 32 درصد افزایش یافته که نشان دهنده استقبال مشتریان این بانک از خدمات مدرن نخستین بانک خصوصی جمهری اسلامی ایران به شمار می‌رود. 
به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، تعداد کاربران چهار خدمت تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان اسفند امسال از مرز 3 میلیون و 200 هزار نفر گذشت که در مقایسه با کاربران این خدمات در آغاز فروردین سال گذشته 32 درصد رشد داشته است.

بر این اساس در این مدت خدمت موبایل‌ بانک اقتصادنوین همچنان بیش از سایر خدمات این بانک مورد استقبال قرار گرفته است. رشد کاربران موبایل بانک اقتصادنوین در سال گذشته معادل 47 درصد را به ثبت رسانده است.
گفتنی است موبایل بانک اقتصادنوین از جمله خدمات متنوع این بانک است که قابلیت نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه با سیستم عامل جاوا، اندروید و IOS را داراست، امنیت و آسایش بیشتر را برای مشتریان در استفاده از خدمات بانک اقتصادنوین فراهم می‌کند. 
با استفاده از این خدمت مشتریان بانک در تمام ساعات شبانه روز می‌توانند به اکثر خدمات بانکی دست یابند. همچنین امکان تبادل اطلاعات از طریق پیامک و اینترنت (wimax، wifi، 3G، GPRS و هرگونه ارتباط با اینترنت بر روی گوشی یا تبلت) هم فراهم شده است.
این خدمت سبدی از خدمات متنوع بانکی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که از ان جمله به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات مبتنی بر کارت

خدمات مبتنی بر سپرده

• مشاهده موجودی
• انتقال وجه کارت به کارت
• پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه و ...
• خرید شارژ سیم کارت‌های اعتباری
• اطلاع از صورتحساب (3، 5 و 10 گردش آخر)
• درخواست ارسال صورتحساب (10 گردش آخر) به پست الکترونیکی (email)
• ارسال صورتحساب به فکس
• عدم تخصیص کارت
• مسدود نمودن کارت
• مشاهده موجودی
• انتقال وجه سپرده به سپرده
• انتقال وجه ساتنا و پایا
• دریافت کد شبا سپرده
• اطلاع از صورتحساب (3، 5 و 10 گردش آخر)
• درخواست ارسال صورتحساب (30 گردش آخر)به پست الکترونیکی (email)
• ارسال صورتحساب به فکس
• عدم تخصیص سپرده
• تغییر رمز