بیمه نوین

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

عضو هیئت مدیره بیمه نوین: نمایندگان پرچم شرکت در شهرها و رؤسای شعب مدیران عامل ما در استان ها هستند

عضو هیئت مدیره بیمه نوین در نشست سراسری سرپرستان مناطق و رؤسای شعب بر نقش مهم رؤسای شعب در دستیابی به اهداف و برنامه های کلان شرکت تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، نصراله طهماسبی عضو هیئت مدیره شرکت در نخستین همایش سراسری سرپرستان مناطق و رؤسای شعب بیمه نوین در سال 94 با تأکید بر اهمیت و ضرورت به کارگیری دانش مدیریت ریسک در رشته بیمه شخص ثالث گفت: با توجه به آمار بالای خسارت این رشته بیمه ای، شرکت بیمه نوین برنامه هایی برای کنترل و مدیریت این رشته در سال های 92 و93 در نظر گرفت. این تصمیمات مانند یک جراحی خود خواسته بود چرا که تشخیص داده شده بود که پرتفوی 53 درصدی این رشته در بلند مدت منجر به اتفاقات بدی خواهد شد.
وی ادامه داد: از بزرگترین چالش های شرکت های بیمه ای افزایش سالانه دیه و یوم الادا بودن تعهدات بیمه ای است. با توجه به اینکه در زمان صدور بیمه نامه، میزان افزایش دیه در ابتدای سال های بعد برای شرکت های بیمه نامشخص است لذا کنترل سهم ثالث و برنامه ریزی برای افزایش سهم رشته های سود ده در پرتفوی شرکت بسیار حائز اهمیت است.

عضو هیئت مدیره بیمه نوین با تأکید بر لزوم آگاهی بخشی و افزایش توانمندی شبکه فروش افزود: باید این آگاهی را به شبکه فروش دهیم که صدور ثالث عملیات بیمه گری نیست و ما به دنبال عملیات بیمه گری و حرفه ای گرایی در شرکت هستیم. توسعه بازار در کنار تخصص گرایی در ارائه محصولات در صنعت بیمه امروز حرف اول را می زند.
طهماسبی با اشاره به نقش مهم رؤسای شعب در عملکرد کلان یک شرکت بیمه تأکید کرد: اکتفای شعب به بودجه ابلاغی از سوی ستاد کافی نیست چرا که هر شعبه باید برنامه اجرایی خود را تهیه نماید و جهت، هدف و روش های دستیابی به پرتفوی مناسب در هر سال بیمه ای را تدوین و نمایندگان شرکت را به سمت بازارهای هدف هدایت کند. نمایندگان شرکت رقیب ما نیستند بلکه یار و یاور ما و پرچم ما در شهرها و استان ها هستند، کما اینکه رؤسای شعب نیز مدیران عامل ما در استان ها هستند و انتظار می رود به وظایف خود به خوبی عمل کنند و میدران ستادی نیز باید در خدمت و کمک رسان رؤسای شعب ما باشند.
طهماسبی تأکید کرد: طیف جوان شبکه فروش در شرکت بیمه نوین هم به عنوان یک فرصت و هم تهدید است که با آموزش و تقویت توانمندی آنها به منبع پرباری از نیروی انسانی دست پیدا می کنیم. برای دستیابی به این مهم باید با پالایش دقیق شبکه فروش برای توزیع مناسب تر امکانات شرکت در اختیار افرادی قرار گیرد که پتانسیل رشد را دارند. همچنین تنظیم وکنترل دقیق پرونده های خسارت و دقت عمل در زمان اعلام خسارت و حضور در مراحل دادرسی به منظور جلوگیری از تشکیل پرونده های خسارت جعلی و نیز دفاع از بیمه گزار در مراجع قانونی از مهم ترین وظایف مدیران و رؤسای شعب است.
طهماسبی در پایان خاطر نشان ساخت: خوشبختانه اعضای هیئت مدیره شرکت افراد با تجربه و متبحر در مباحث اقتصادی و بیمه ای هستند و جلسات هیئت مدیره نیز به صورت منظم هر دو هفته یک بار برگزار می شود. 
نخستین گردهمایی سراسری سرپرستان مناطق و روسای شعب بیمه نوین در سال 94 با حضور مدیرعامل، یکی از اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و روسای مناطق و شعب در هتل قصر طلایی مشهد برگزار شد.