بیمه نوین

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

هشدار به سوء استفاده کنندگان از نام بیمه مرکزی

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای به سوء استفاده کنندگان از نام این سازمان برای فروش غیر مجاز و نامعتبر کارت تخفیف بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه اتومبیل و وسایل اطفای حریق هشدار داد.

به گزارش ریسک نیوز از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در این اطلاعیه آمده است برخی افراد سود جو در تماس تلفنی با شهروندان، خود را نماینده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده و در قبال اخذ مبالغی، به ارائه کارت تخفیف برای صدور بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه خودرو یا فروش لوازم  اطفای حریق اقدام می کنند.


بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه تأکید کرده است که بیمه مرکزی نهاد ناظر بر فعالیت شرکت های بیمه بازرگانی است و بنابراین صدور بیمه نامه و ارائه خدمات بیمه ای در حوزه کاری این سازمان قرار ندارد و افراد مذکور نیز هیچگونه مجوزی از بیمه مرکزی و شرکت های بیمه ندارند و  فعالیت این گونه افراد یا شرکت ها، غیر مجاز بوده و پیگرد قانونی به دنبال دارد.


بیمه مرکزی به کلیه هموطنان عزیز توصیه کرده است که برای خرید بیمه نامه مورد نیاز حتماً به شعب یا نمایندگی های مجاز شرکت های بیمه مراجعه کنند.


بر اساس این گزارش، هموطنان گرامی می‏توانند برای اطلاع از فهرست و مشخصات شرکت های بیمه، نمایندگی‏ها و کارگزاری‏های بیمة مجاز به نشانی الکترونیکی www.centinsur.ir  "پایگاه اطلاع رسانی نظارت بیمه مرکزی " مراجعه کنند.