بیمه نوین

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای


با حضور مدیرعامل بانک اقتصادنوین  دستاوردهای "لیزینگ سبز" در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لیزینگ اقتصادنوین رونمایی شدمجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت لیزینگ اقتصادنوین برای عملکرد سال مالی منتهی به 1393.12.29 با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین، سایر نمایندگان صاحبان سهام، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان شرکت لیزینگ اقتصادنوین در محل شرکت برگزار گردید.
در ابتدا گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت شد و سپس گزارش عملکرد هیات مدیره توسط مدیرعامل شرکت لیزینگ اقتصادنوین ارائه گردید.
در این مراسم مهندس محمد کاظم در گزارشی رئوس برنامه‌های عملیاتی شده در برنامه استراتژیک سه ساله اول و دستاوردهای آن بانضمام اصول کلی برنامه‌های سه سال دوم را ارائه نمود که مهمترین بخش آن مربوط به نوآوری شرکت در اجرایی کردن طرح "لیزینگ سبز" برای نخستین بار در کشور بود.
وی گفت: مفهوم لیزینگ سبز نشات گرفته از برنامه‌های استراتژیک بانک اقتصادنوین است و به موازات سایر فعالیت‌های اجتماعی بانک اقتصادنوین نظیر مدرسه سازی در نقاط محروم کشور، حمایت از هنرمندان و ورزشکاران و از همه مهمتر تفاهم‌نامه امضاء شده بین بانک اقتصادنوین و سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارد. 
مدیرعامل لیزینگ اقتصادنوین در ادامه اظهار داشت: تنها در چهار ماهه پایانی سال 93 شرکت لیزینگ اقتصادنوین در قالب اجرایی کردن طرح لیزینگ سبز با اعطای یک‌هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت، 682 شغل مستقیم در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ایجاد کرده است که از این طریق مبلغ 2 هزار و 200 میلیارد ریال نیز به توسعه فروش تولید کنندگان و تامین کنندگان انواع خودروهای حمل‌ونقل جاده ای کمک شده است.

پس از ارائه گزارش عملکرد سال 93 شرکت، حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین نیز ضمن ابراز خرسندی و تشکر از تلاش‌های هیات مدیره، مدیران و کارکنان شرکت لیزینگ اقتصادنوین، فعالیت‌های آنان را در راستای برنامه‌ها و الگوهای استراتژیک بانک ارزیابی و آنها را بسیار مفید و سازنده توصیف کرد. وی گفت: با توجه به قابلیت‌های موجود در بانک اقتصادنوین و شرکت‌های وابسته، ارائه خدمات بانکداری جامع به همه گروه‌های اجتماعی و کسب و کارهای مختلف با رویکرد توسعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری اجتماعی در دستور کار بخش‌های مختلف بانک قرار دارد.
بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز به عنوان رئیس مجمع، ضمن تقدیر و تشکر از کوشش‌های عملی صورت گرفته در شرکت لیزینگ اقتصادنوین، مفاد دستور جلسه مجمع را به رأی گیری گذاشت و اعضاء ضمن تصویب گزارش عملکرد هیات مدیره و صورت‌های مالی حسابرسی شده مشتمل بر ترازنامه و صورت سود و زیان و نیز تعیین حسابرس و بازرس اصلی، با درخواست هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 500 میلیارد ریال به 2 هزار میلیارد ریال پس از تهیه طرح توجیهی و اخذ گزارش بازرس قانونی و نیز اخذ مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده موافقت نمودند.