بیمه نوین

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای


جلسه تقدیر از نمایندگان برتر استان آذربایجان غربی با حضور معاونت مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی، سرپرست منطقه شش، رئیس شعبه ارومیه و نمایندگان استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، احمدرضا جرگویی؛ معاونت امور شعب و بازاریابی درخصوص برنامه و اهداف در نظر گرفته شده برای ارتقای رتبه شرکت در بین شرکت های بیمه گفت: دستیابی به هر هدفی برای سازمان مستلزم تلاش و پشتکار جمعی است. طبق برنامه شرکت در افق سال 1398 قرار گرفتن در بین شرکت های برتر بیمه در کشور به عنوان یکی از چشم اندازهای اصلی ما بیان شده است. این سند گام بسیار بلندی برای شرکت است که تنها با برنامه ریزی دقیق و حساب شده می توان این برنامه را عملیاتی کرد.
وی ادامه داد: در درجه اول شبکه فروش یک شرکت و سپس تصمیمات آن شرکت است که می تواند شرایط فعالیت بهتر و مؤثرتر را در مسیر موفقیت فراهم آورد. در این راستا و با توجه به بررسی شرکت های رقیب، کمیته ای در شرکت به نام کمیته فروش تشکیل گردید که هدف اصلی آن تقویت شبکه فروش و قابلیت های بالقوه آن است که فعالیت های آن در سه کارگروه آموزش نمایندگان، کارگروه ارتقای توان فنی نمایندگان، کارگروه تقویت انگیزه نمایندگان هدفمند شده است.

همچنین طی این نشست علاوه بر بیان سیاست های شعبه ارومیه در سال جاری، طرح جدید تیم بندی و شروع کار تیمی با نمایندگان با هدف تقویت عملکرد نمایندگان در رشته های مختلف بیمه ای و ارتقای سطح همکاری و تشریک مساعی در شبکه فروش از سوی سرپرست منطقه شمالغرب بیمه نوین و رئیس شعبه ارومیه تشریح شد.
در بخش دیگری از این نشست مراسم تقدیر از نمایندگان برتر استان نیز با معرفی مریم اژدرقره آغاجی (کد 4061) و سیما شیرنژاد گلمانخانه (کد 3695) به عنوان نفرات اول و دوم در رشته بیمه های عمر و تشکیل سرمایه با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی صورت گرفت.
همچنین خالید ولایتی (کد 2402)، مهرانگیز ایرانی (کد 2304)، سید محسن سید احمدی (کد 3520) به عنوان نمایندگان برتر در تمامی رشته ها، مهر انگیز ایرانی (کد 2304) نماینده برتر در اخلاق، سمیه حریری (کد 4060) به عنوان دفتر نمایندگی نمونه و پریسا مختار شاکر (کد 2335) و سمیه سلطانی ثمرتوئی (کد 4203) به عنوان نمایندگان فعال در رشته بیمه عمر معرفی و تقدیر شدند.
گفتنی است براساس نظرسنجی صورت گرفته از نمایندگان شعبه نیز فاطمه اناری به عنوان پرسنل نمونه شعبه ارومیه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت
.