بیمه نوین

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای


مجمع شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین برگزار شدصورت‌های مالی شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1393 در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت به تصویب رسید.
به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، مجتبی شیروانی معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های این بانک در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت گفت: شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین از جمله منظم‌ترین شرکت‌های تحت پوشش بانک است که خدمات با کیفیتی به مشتریان ارایه می‌کند.
وی تاکید کرد، عملکرد مطلوب شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین الگوی مناسبی برای سایر شرکت‌های گروه اقتصادنوین به شمار می‌رود. 
ابراهیم جلیلیان مدیرعامل شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین نیز در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت در گزارشی آخرین وضعیت این شرکت را تشریح کرد.

وی گفت: با توجه به حیطه فعالیت شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین که بیشتر بخش‌های امکان‌سنجی طرح‌های سرمایه‌گذاری، بررسی توجیه فنی و اقتصادی مالی و حقوقی طرح‌ها، ارزیابی وثایق و سایر ابزارهای تضمین و اعتبارسنجی مشتریان بانک اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی و ضامنین آنها و ... را شامل می‌شود، در سال گذشته تلاش شد که این خدمات در دسترس سایر بانک‌ها نیز قرار گیرد که با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه میان بانک‌های اقتصادنوین، سینا و گردشگری برخی از خدمات شرکت در اجرای آن نیز ارایه گردید. 
وی بانک اقتصادنوین را پیشتاز در حوزه اعتبارسنجی توصیف کرد و گفت: شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین از سال 1385 توسط این بانک تاسیس شد و امروز شاهدیم که موضوع اعتبارسنجی در بانک اقتصادنوین نهادینه شده و سایر بانک‌ها نیز شروع به تاسیس واحدهای مشابه می‌نمایند. 
ایجاد دفاتر ناحیه‌ای شرکت در سطح سرپرستی‌های مناطق بانک اقتصادنوین با استقرار کارشناسان در استخدام شرکت برای تسریع در انجام ماموریت‌های محوله از دیگر اقدامات شرکت طی سال 93 بوده است.
مدیرعامل شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین در ادامه ارزیابی املاک و مستغلات، اعتبارسنجی اشخاص حقیقی و حقوقی، برآورد اعتبار ضامن، تهیه طرح توجیهی سرمایه‌گذاری، نظارت بر طرح‌ها و زیر کلید گرفتن کالا را از جمله وظایف این شرکت ذکر کرد و گفت: کارشناسان شرکت در سال گذشته بیش از 16هزار گزارش در این بخش‌ها تهیه کردند.
مدیرعامل شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین در ادامه به اهمیت نقش نیروی انسانی مجرب این شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: اکثر کارکنان شرکت فارغ‌التحصیل مقاطع عالی تحصیلی در دانشگاه‌های معتبر کشور هستند که این مهم زمینه ارایه خدمات مطلوب را فراهم کرده است. 
در ادامه مجمع عمومی سالانه شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین ضمن تقدیر و تشکر مجدد از زحمات هیئت مدیره، مدیرعامل و کلیه کارکنان شرکت صورت‌های مالی بررسی و به تایید سهامداران رسید.