بیمه نوین

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

نشست مشترک نمایندگان شعبه سمنان با حضور احمدرضا جرگوئی معاون مدیرعامل بیمه نوین در امور شعب و بازاریابی با هدف بررسی مشکلات و شناسایی فرصت های شبکه فروش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، در این نشست صمیمانه معاونت امور شعب و بازاریابی بیمه نوین با اشاره به جایگاه شبکه فروش در تحقق برنامه های سند راهبردی شرکت در افق 1398، عملکرد شبکه فروش در تحقق اهداف تعیین شده را بسیار مؤثر دانست و تأکید کرد: حرکت و نیل به سمت اهداف شرکت میسّر نخواهد بود مگر با داشتن شبکه فروشی که با علم روز و دانش فنی بیمه توانمند شده باشد. عملیاتی شدن این مهم نیز تنها با تلاش مداوم و برنامه ریزی دقیق صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا بنا به دستور مدیریت محترم عامل شرکت، کمیته ای به نام کمیته فروش در شرکت تشکیل شده است که با بحث و بررسی های انجام گرفته در این کمیته، مقرر شد آموزش هدفمند و مستمر نمایندگان در دستور کار قرار گیرد که خوشبختانه بخشی از این برنامه در حال حاضر برای نمایندگان چند شعبه در حال برگزاری است. همچنین در این کمیته مسائل دیگری از قبیل عوامل انگیزشی شبکه فروش، شناسائی بازار فروش و مباحث بازاریابی و نیز حدود اختیارات شعب مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته است.
گفتنی است در جلسه پرسش و پاسخ نیز برخی مسائل و مشکلات نمایندگان استان مطرح گردید که معاونت امور شعب و بازاریابی شرکت بیمه نوین علاوه بر ارائه برخی راهکارها ابراز امیدواری کرد با تلاش و همدلی بیشتر در کلیه سطوح شرکت بتوان از ظرفیت های موجود در جهت رشد و توسعه آن بهره برد.