بیمه نوین

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای


مراسم معارفه مدیرعامل جدید بیمه نوین با حضور اعضای هیأت مدیره، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل جدید و غلامعلی غلامی؛ مدیرعامل سابق شرکت بیمه نوین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، نصراله طهماسبی؛ عضو هیأت مدیره ضمن تقدیر از زحمات غلامعلی غلامی گفت: ایشان مدیری دلسوز و پر تلاش هستند. تلاش ایشان در هدایت شرکت بیمه نوین طی پنج سال که سکان مدیریت شرکت بیمه نوین را عهده دار بودند ستودنی است. حضور ایشان فرصت مغتنمی برای مجموعه بیمه نوین بود و ما همچنان امیدواریم از تجربیات ایشان بهره مند باشیم.
وی با اشاره به تجربیات و سابقه درخشان حسین کریم خان زند در صنعت بیمه افزود: حضور آقای زند با توجه به سابقه موفق ایشان در مدیریت و احساس مسئولیت ایشان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت باعث دلگرمی ماست. امیدواریم با حضور ایشان و همراهی مدیران و کارکنان بتوانیم در مسیر رشد و تعالی شرکت، شاهد روزهای روشن و درخشانی برای شرکت بیمه نوین باشیم.

همچنین غلامعلی غلامی ضمن تشکر از اعضای هیأت مدیره و کلیه کارکنان بیمه نوین با اشاره به خوشنامی شرکت بیمه نوین در رعایت اصول حرفه ای بیمه گفت: پنج سال همکاری با مجموعه بیمه نوین تجربه به یادماندنی در دوران کاری من بوده و باور دارم جایگاه فعلی و خوشنامی این شرکت نتیجه و ثمره تلاش همه همکاران و نیروی انسانی ارزشمند این شرکت است. بدون شک حضور آقای کریم خان زند با توجه به حسن سابقه مدیریتی ایشان اتفاق بسیار مثبتی برای آینده و موفقیت شرکت خواهد بود.
حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل جدید بیمه نوین نیز با قدردانی از زحمات و حسن نیّت غلامعلی غلامی گفت: آقای غلامی از مدیران با تجربه و صبور این صنعت است و مطمئناً کار کردن بعد از ایشان در این سِمَت راحت نخواهد بود اما با کمک نیروی انسانی جوان و با انگیزه که سرمایه واقعی شرکت است خواهیم توانست مسیر رشد خود را در رقابت با شرکت های دیگر مطمئن تر طی کنیم. 
وی تصریح کرد: ما باید با درک مناسبی از بازار و تلاش و فعالیت بیشتر از ظرفیت های خود هر چه بیشتر بهره بُرده و باور کنیم حفظ و ارتقای شرکت بیمه نوین وظیفه تک تک اعضا و نیروی انسانی این شرکت است.