بیمه نوین

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

با حضور معاون فنی، معاون مالی و اداری و سرپرست بیمه های آتش سوزی بیمه نوین، چک تسویه خسارت ۳۵.۶۹۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیارد ریالی شرکت سراج نور توس به مدیرمالی و اداری این شرکت تحویل داده شد.

 احمدرضا جرگویی، معاونت فنی شرکت بیمه نوین ضمن تحویل چک تسویه کامل خسارت آتش سوزی به نماینده شرکت سراج نور توس خاطر نشان کرد: رضایت بیمه گذاران با پرداخت خسارت در اسرع وقت و حفظ حقوق آنها در زمان وقوع خسارت اولین اصل ما در عملیات بیمه گری است. حمایت از بیمه گذار بدون شک منجر به توسعه فرهنگ بیمه و افزایش اعتماد عمومی به این صنعت خواهد بود.

در این جلسه عبداله آمار؛ مدیرمالی و اداری شرکت سراج نور توس نیز ضمن تشکر از مجموعه بیمه نوین در پیگیری پرونده و پرداخت خسارت وارده به این شرکت گفت: حسن نیّت، دقت، سرعت عمل و برخورد مناسب مدیران و کارشناسان بیمه نوین در بررسی پرونده خسارت و پرداخت آن، نگرش مجموعه ما را نسبت به شرکت های بیمه در پرداخت خسارت تغییر داد.

وی با اشاره به روند بررسی این پرونده افزود:  این نخستین بار بود که چنین اتفاقی برای مجموعه ما رخ داد و با توجه به نگاه رایج در جامعه درباره شرکت های بیمه و پرداخت خسارت از سوی آنها در ابتدا بسیار نگران خسارت وارده و نحوه رسیدگی به پرونده خود از سوی شرکت بیمه بودیم، اما این حادثه به ما ثابت کرد اعتماد متقابل بین بیمه گر و بیمه گذار مهمترین نکته در طی شدن روند پرونده های خسارت است.

نماینده شرکت سراج نور توس درخصوص مبلغ خسارت خاطر نشان کرد: با توجه به بیمه نامه ای که داشتیم از مبلغ دریافتی و بیمه گر خود بسیار راضی هستیم. امیدواریم از این پس بیمه گذار خوبی برای شرکت بیمه نوین باشیم.

در پی حادثه آتش سوزی در واحد صنعتی – تولیدی سراج نور توس، ساختمان، ماشین آلات و موجودی شرکت اعم از مواد اولیه و محصول مورد خسارت سنگینی واقع شد که به دنبال وقوع این حادثه با توجه به رعایت اصل مشتری مداری و پایبندی به تعهدات، شرکت بیمه نوین با هدف به حداقل رساندن زیان و مشکلات این حادثه برای بیمه گذار خود در مراحل بررسی پرونده طی دو نوبت مبالغی را به صورت علی الحساب پرداخت کرد و با نهایی شدن ارزیابی کارشناسان پرونده، خسارت کل بیمه گذار به مبلغ 35.692.000.000 تسویه نهایی و پرداخت شد.