بیمه نوین

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه نوین مبتنی بر استاندارد ISO 9001: 2008 برای یک سال دیگر تمدید شد.
مدیرعامل بیمه نوین: حفظ و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت؛ ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای سازمان در پی خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، در مراسم اختتامیه ممیزی مراقبتی سیستم مدیریت کیفیت، حسین کریم خان زند، مدیرعامل شرکت بیمه نوین با مثبت خواندن پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت در شرکت گفت: مهم تر از اجرای سیستم های مدیریت کیفیت و پیاده سازی استانداردهای بین المللی در یک سازمان اطمینان از صحت اجرای دقیق و مداوم آن است چرا که تداوم حفظ و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای سازمان در پی خواهد داشت. 
وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری ممیزی به صورت مستقل و خارج از سازمان ایمن سازی فرآیندهاست چرا که نگاه از بیرون به فرآیندهای سازمان این فرصت را به وجود می آورد که اشکالات و خطاهای احتمالی به طور دقیق شناسایی و مورد ارزیابی قرار گیرند. 

کریم خان زند با تأکید بر لزوم بازنگری فرآیندها به طور منظم و دوره ای افزود: بازخوانی مجدد فرآیندها برای رفع معایب و ایجاد راهکارهای جدید با هدف برنامه ریزی برای بهبود سیستم از سوی واحدهای مختلف ستادی و شعب الزامی است. 
وی از سنجش رضایت مشتریان به عنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای سیستم مدیریت کیفیت نام برد و تصریح کرد: سنجش رضایت مشتریان از مهم ترین وظایف شرکت های بیمه ای است چرا که حیات کسب و کار آنها وابستگی عمیقی به نگرش و آرای مشتریان شان دارد و رضایت این گروه از ذینفعان حاکی از بهبود فرآیندها در جهت کیفیت در ارائه خدمات، سرعت عمل و چابکی سازمان همسو با اهداف سازمان خواهد بود. 
مدیرعامل بیمه نوین در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: بدون شک ممیزی با رویکرد علمی موجب برطرف کردن خطاها و درنتیجه رضایت تمام ذی نفعان از جمله مشتریان را در پی خواهد داشت. فعالیت در یک سازمان نظام مند برای کارکنان آن هم لذت بخش خواهد بود چرا که فرآیندها به طور دقیق مستند و قابل اجرا خواهند بود. 
همچنین در این جلسه سرممیز شرکت S.G.S با تأیید تمدید یک ساله گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه نوین در دامنه ستاد و شعبه اجرایی مرکز به ارائه گزارش نتایج بررسی و مشاهدات دو روزه ممیزی از ستاد و شعبه مرکزی از شرکت پرداخت. 
لازم به ذکر است شرکت SGS از شرکت‌های بین المللی معتبر در زمینه مشاوره، پیاده‌سازی و استقرار سیستم های مدیریت و اعطای گواهینامه ایزو در کشور است.