بیمه نوین

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مدیرعامل بیمه نوین در نشست خود با نمایندگان شعب تهران به نقش مهم و حیاتی نمایندگان در شرکت های بیمه اشاره کرد و گفت: شناخت و درک نیازها و مسائل نمایندگان از الویت هایی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، چرا که تقویت نماینده، بدون شک تقویت مواضع شرکت را در پی خواهد داشت. 
به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین در نخستین نشست خود با نمایندگان شعب مرکزی، شرق و غرب شهر تهران ضمن اعلام این مطلب افزود: نمایندگان در صف اول به عنوان پیشانی و عضوی جدا نشدنی از پیکره شرکت هستند و در شرکت بیمه نوین هر دو گروه کارکنان و نمایندگان شرکت به یک میزان از ارزش و احترام برخوردارند. چه بسا با توجه به ماهیت حرفه نمایندگی زحمات نمایندگان ارج بیشتری داشته باشد.
وی تصریح کرد: در شرکت بیمه نوین هیچ تفاوتی بین نماینده ای با پرتفوی میلیاردی با نماینده جدیدالورود نخواهد بود و پاسخگویی مناسب به تک تک نمایندگان وظیفه همه کارکنان است. هیچ وجه تمایزی در خدمت به نمایندگان وجود ندارد و تنها خط قرمز موجود در این شرکت تخلف است.

وی در ادامه یادآور شد: از افتخارات حرفه ای من این است که کار خود در صنعت بیمه را با نمایندگی و فروش آغاز کردم و کاملاً با زوایای مختلف این شغل آشنا هستم. برخلاف تصور نادرست نمایندگی بیمه هرگز به مفهوم دلالی نیست، بلکه ای حرفه ای شرافتمند و پر زحمت است و رمز ماندگاری در آن تلاش و تخصص فرد است. 
مدیرعامل بیمه نوین از آموزش نمایندگان به عنوان ابزار کلیدی در رشد شبکه فروش نام برد و خاطر نشان کرد: برخورد مناسب و پشتیبانی همه جانبه از نمایندگان دلگرمی و رشد آنها را در پی خواهد داشت و کم توجهی نیز نتیجه ای جز فروریختن بنیان های انگیزه ای و حرفه ای آنان را نخواهد داشت. در همین راستا آموزش شبکه فروش در حوزه های فنی و بازاریابی با زمان بندی و روش های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل بیمه نوین در بخش دیگری از صحبت های خود از پیاده سازی نظام رشد نمایندگان شرکت در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: شغل نمایندگی سرمایه گذاری است و سرمایه اصلی شما ارتقای دانش و توسعه در فروش تان است. برهمین اساس نظام رشد نمایندگان بر اساس ابلاغ از سوی شرکت برمبنای برنامه پیشرفت رخ خواهد داد. از دیگر برنامه های ما برای شبکه فروش در سال 95، تعیین نماینده کل با وظیفه پشتیبانی از دیگر نمایندگان خواهد بود که این امر مستلزم ارتقای توانمندی های علمی و فعالیت های عملی فرد خواهد بود. 
کریم خان زند همچنین درخصوص برنامه ها و استراتژی های آتی شرکت با اشاره به برنامه توسعه ای بازاریابی افزود: اعتبار ما در صنعت بیمه در تعهد نوشته شده بر کاغذی است که می فروشیم. رسیدن به رتبه و جایگاه در خور نام شرکت بیمه نوین در امر فروش و ارائه خدمات با کیفیت هدف ماست و این مسیری است که با همراهی شما نمایندگان به مقصد خواهد رسید. به همین منظور برنامه توسعه بازاریابی برای تعیین بازار هدف توأم با تبلیغات، اطلاع رسانی و آموزش برای روشن کردن استراتژی هایی در حوزه فعالیت نمایندگان و اطمینان از تعیین و حفاظت از حوزه کاری آنها اجرایی می شود.