بیمه نوین

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

 

در نخستین همایش ملی بانکداری شرکتی، بیمه نوین با همراهی بانک اقتصاد نوین به معرفی زنجیره خدمات مشترک بانکی و بیمه ای هلدینگ اقتصاد نوین پرداختند.

به گزارش روابط عمومی بیمه نوین به نقل از بانک اقتصاد نوین، این بانک به عنوان نخستین ارائه دهنده خدمات تخصصی بانکداری شرکتی در نظام بانکی کشور، آخرین دستاوردها و تجربیات بانکداری شرکتی را برای مدیران ارشد و تصمیم گیران مالی شرکت‌های حاضر در همایش ملی بانکداری شرکتی معرفی کرد.

در این همایش مدیران و کارشناسان بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین و شرکت بیمه نوین، خدمات مشترک بانک و بیمه را با هدف زمینه سازی و تشریح فرصت‌های همکاری با شرکت‌های بزرگ فعال در بخش‌های مختلف اقتصادیِ حاضر در این رویداد معرفی کردند.

همچنین در بخش کارگاه های آموزشی این همایش محسن احسانی؛ مشاور اجرایی مدیرعامل بیمه نوین در شبکه فروش در کارگاهی با عنوان "بهینه سازی پرتفوی بیمه شرکتی" به ارزیابی این مفهوم و شرح ابعاد آن پرداخت.

اولین همایش ملی بانکداری شرکتی با هدف ارائه مفاهیم حرفه‌ای و کاربردی بانکداری شرکتی به هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ و معرفی به‌روزترین راهکارهای مالی بانک‌ها در حوزه بانکداری شرکتی 12 آذر ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.