بیمه نوین

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای


شرکت بیمه نوین بزرگترین خسارت دوران فعالیت خود را پرداخت کرد

شنبه 12 مهر 1393
شرکت بیمه نوین مبلغ 98 میلیارد ریال بابت خسارت مربوط به وقوع آتش سوزی در محل فعالیت و انبار یکی از بیمه گذاران خود در منطقه حکیمیه تهرانپارس را پرداخت نمود.
به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، در این حادثه آتش سوزی ساختمان، تأسیسات، تجهیزات و موجودی انبار قطعات الکترونیکی و مخابراتی بیمه گذار به طور کامل از بین رفت و شرکت بیمه نوین متعاقب اطلاع از وقوع حادثه و بازدید از محل، با تعیین کارشناسان مستقل و متخصص در بخش های ساختمان و تأسیسات اقدام به برآورد خسارت وارده به دارایی های مذکور نمود. همچنین جهت تعیین میزان و ارزش قطعات الکترونیکی و مخابراتی که در زمان وقوع حادثه در انبار وجود داشته است از یکی از حسابرسان رسمی دادگستری دعوت به همکاری کرد. 
پس از تهیه و ارائه گزارش کارشناسان منتخب، بیمه نوین میزان خسارت قابل پرداخت را با توجه به گزارشات کارشناسی تهیه شده، مفاد قانون بیمه و شرایط قراردادهای بیمه ای منعقده تعیین و به بیمه گذار اعلام نمود و پس از انجام مذاکرات متعدد با بیمه گذار، طرفین توافق نمودند با پرداخت مبلغ 98 میلیارد ریال از سوی شرکت بیمه نوین، خسارت وارده تسویه گردد و مبلغ مذکور در تاریخ ششم مهر ماه سال جاری پرداخت شد.
بنابر این گزارش، این شرکت علاوه بر برخورداری از پوشش اتکایی اجباری، دارای پوشش اتکایی اختیاری مناسبی برای این حادثه بوده و در سال گذشته نیز ذخیره کافی برای پرداخت این خسارت در حساب های خود منظور نموده است