بیمه نوین

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

کتاب "روش بازاریابی و فروش بیمه های زندگی" نوشته هادی دستباز از سوی بیمه نوین منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، کتاب " روش بازاریابی و فروش بیمه های زندگی " با رویکردی جدید نسبت به بیمه های زندگی، ابعاد مختلف و عوامل مؤثر در فروش آن تألیف شده است.
کتاب در بیست فصل به طور مفصل به مفاهیمی چون بازاریابی، تحقیقات بازار و بازار هدف، مدیریت اطلاعات و تحقیقات بازار، ارتباط با مشتریان و خریداران، اعتبار بیمه نامه ها، توسعه و گسترش بیمه نامه ها، کانال های توزیع و فروش بیمه نامه، ساختار شبکه نمایندگان، فروش مستقیم بدون استفاده از شبکه توزیع، فروش رو در رو، تبلیغات، قدرت خلق و ایجاد فضای فروش، خریداران و منطق آنها و... پرداخته است.
از نکات برجسته کتاب این است که نویسنده علاوه بر پرداختن به مباحث نظری مؤثر در موفقیت فروش بیمه های زندگی، به واکاوی و ارائه راهکارها و نمونه های عملی نیز پرداخته است که استفاده از کتاب را علاوه بر نمایندگان و فروشندگان بیمه، برای شرکت های بیمه و علاقه مندان نیز فراهم خواهد کرد.
کتاب"روش بازاریابی و فروش بیمه های زندگی" در 358 صفحه توسط بیمه نوین انتشار یافته است.