بیمه نوین

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای

مرکز تخصصی خدمات بیمه ای


آقای کبیری ریاست انجمن عنوان داشت: ارائه خدمات مطلوب بیمه ای مستلزم تجربه و تخصص کافی از سوی مجریان امور بیمه ای بوده که با توجه به عملکرد گذشته بیمه نوین در ارائه خدمات بیمه ای به فعالین صنایع چوب شهر اصفهان ، این شرکت بعنوان مشاور و مجری کلیه امور بیمه ای اعضا و فعالین صنایع چوب انتخاب و در همین راستا قراردادی منعقد گردید.

کلیه فعالین صنایع چوب ازین پس می توانند با در دست داشتن رونوشت کارت عضویت ، مدرک شغلی و یا معرفینامه کتبی انجمن از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده نمایند.



آقای رستم زاده مدیریت نمایندگی بیمه نوین عنوان داشت: وجود بیش از صدها کارگاه تولیدی ، نمایشگاه و فروشگاه مبلمان این منطقه را تبدیل به بازار مبل اصفهان نموده و موجبات اشتغال بیش از 2000 نفر را فراهم آورده است. رشد و شکوفایی این منطقه در گرو حمایت همه جانبه از این صنعت می باشد که در همین راستا مجموعه بیمه نوین خدمات خود را با شرایط و تسهیلات ویژه به کلیه عزیزان فعال در این صنعت ارائه خواهد نمود. 

این خدمات در کلیه رشته های بیمه ای اعم از: بیمه ثالث و بدنه ، بیمه های مسئولیت ، بیمه آتش سوزی ، بیمه های عمر و بازنشستگی ، بیمه مستمری بانوان و بیمه آتیه فرزندان می باشد.